26 mar. 2009

Schimbare


Azi am luat parte la viaţă în calitate de spectator şi nu de actor într-un rol principal. Priveam tăcută în jurul meu la reacţiile celor din jur şi eram impasibilă. Nimic nu mă tulbura şi nu mă scotea din liniştea mea sufletească. Dar, în tot timpul ăsta, mă gândeam cum se schimbă unii oameni şi cât de nestatornici pot fi, nepăstrându-şi direcţia dreaptă şi neîntreruptă a drumului. Prin faţa ochilor, îmi treceau figurile persoanelor cunoscute mie şi asistam la transformările ad-hoc ale unora dintre ele. Ele se transformau, cercurile dispăreau, prieteniile sucombau, căsniciile se dezlegau şi prezentul se volatiliza.
Iar Eu stăteam, priveam şi ... niciun gest, placiditate şi melodia "I just wanna be ok, be ok, be ok! I justa wanna be ok today!"

2 comentarii:

  1. bre, nu mai sta atat! ejdi fiinta umana, sensul tau e miscarea!
    daca erai planta, da, corect! da' asa?!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stam bre! dar era tare ce se intampla in jurul meu si imi placea sa asist ca o planta!

    RăspundețiȘtergere