19 mar. 2009

Am fost o fraieră....

Am învăţat de la tata să am încredere în oameni, să consider că toţi sunt buni şi că, din diferite motive, au ajuns rautăcioşi şi egoişti, iar eu Ioana D'Arc a zilelor noastre îi readuc la vechiul eu rătăcit. Poate că în unele cazuri am avut sorţi de izbândă, dar, de cele mai multe ori, am dat peste gustul amar al trădării. Am acordat prezumpţia de nevinovăţia la fitecine, i-am iertat şi i-am acceptat din nou în preajma mea. Si asta nu o dată, ci de mii de ori. Sunt naivă şi fraieră. Şi mai ales mă doare. Că sunt bună şi primesc rău câteodată. Nu am zis ca sunt perfectă, dar sunt un om normal, aşa mă consider.
Postul nu e pentru prietenii care m-au dezamăgit de-a lungul existenţei încă din copilărie, pentru că ei vin şi pleacă, apar şi dispar. Rândurile mele sunt pentru o persoană apropiată mie, foarte apropiată, sânge din sângele meu care, de curând, m-a dezamăgit total şi irevocabil. Mi-a oferit coşmarul unei vieţi pe care nu credeam vreodată a o întâlni. Mi-a făcut sufletul să plângă şi gândul să se revolte. M-a determinat să-l reneg. Credeam că nu o să-mi pese de el, dar îmi pasă şi mă doare, iar pe el ....îl lasă rece. EL.. FRATELE MEU. Mai mare ca mine, cu care am împărţit camera, jucăriile şi adolescenţa. Credeam că e cel care mă va proteja toată viaţa, dar, de fapt, acum am realizat că e un necunoscut. M-a dezamăgit şi doare. Am fost o fraieră. Sper să fii ferit de greutăţi, dar la cum ţi-ai aşternut, tare mă îndoiesc. Mă rog să îţi fie bine, mi-e milă de tine, dar în acelaşi timp te urăsc. Dumnezeu să aibă grijă de tine!

2 comentarii:

  1. Buna M! Ti-am citit postul si nu pot decat sa-ti scriu ca e trist ca se intampla astfel de lucruri, e si mai trist ca ti se intampla tie. Din pacate, o vorba spune ca familia nu ti-o alegi, te alegi tu cu ea. Tot din pacate, de suferit tot suferi indiferent cat este de mare dezamagirea sau poate cu atat mai mult. Dar, "bucurosi le-om duce toate" de ne place-ori nu ne place (am sa cer drepturi de autor pentru aceasta "sclipire"). ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ mary: ia nu mai speria fata! dupa ce ca-i amarata, o mai bagi si tu in toate spaimele?! las' ca se-mpaca ea cu fra-su!

    @ mara: da-mi voe sa te contrazic! total! si eu sunt frate mai mare de sora mai mica - asa ca stiu ce vorbesc: fratii mai mari sunt lasati de Dumnezeu ca sa puna la incercare mucenicia surorilor mai mici, asta e!
    pai cate i-am facut io sora-mii, aoleo! d-aia prefer sa fie ateu, ca daca exista pedeapsa pentru fapte rele, io unul sunt mancat! pe cand, ca ateu, intelegi... m-am scos!
    ergo: indiferent ce rele si magareli face un frate mai mare, e datoria sora-sii sa-l ierte (si a maica-sii, dar aia se intelege de la sine). chiar daca nu-l mai admira (asta-i facultativ), de iertat si de impacat e... mandatory!
    :)
    o sa-l sun io pe frati-tu si o sa intemeiem AFMMCSMMCNSBMC-I (asociatia fratilor mai mari cu sore mai mici care nu si-a bagat mintile-n cap - inca), care cred c-o sa adune aderenti din toata lumea. il las pe el presedinte, eu ma autopropun casier. in mod modest!

    RăspundețiȘtergere