18 feb. 2009

Pentru un mediu mai curat



Ora 7.30 dimineaţa. Eu în pas alene spre metrou P-ţa Victoriei gândindu-mă la diverse. Parcul de lângă Muzeul de Geologie, bănci, un nene al străzii, care doarme pe bancă şi cu coada ochiului ce văd: o cutie verde, cu o poză cu un beagle şi mesajul "Pentru un mediu mai curat". Mă străfulgeră un gând şi rămân străfulgerată continuându-mi drumul nestingherită spre serviciu. Când, deoadată ce văd: a doua cutie verde, cu acelaşi câine şi acelaşi mesaj. Mă apropii, examinez cu atenţie dispozitivul şi mă prind: pungi de caca de căţel, gratis pentru tot românul. Scot repede telefonul şi trag în poză, apoi îmi reiau acelaşi drum, purtând pe faţă zâmbetul triumfător al descoperirii secolului.(În timpul ăsta, un muncitor mă complimenta cu păpusha mânca-ţi-aş eu ....)
Ajung la birou şi încep să rumeg incidentul şi mă gândesc, mă gândesc, gândesc, gândesc... Ce tot spun eu aici, rareori gândesc ... şi Evrika!
La ce ne trebuie nouă pungi de caca, ţară cu gropi şi autostrăzi neterminate, cu fornetiuri şi covrigi cu mac, cu chinezi pe post de muncitori la şsantierele de lux, cu oamenii bulucindu-se la metrou să nu piardă cancanul gratis, cu tinerii de la şcoli strigând din toţi rărunchii Loserilor la trecătorii matinali şi simone sensual şi sexy brăilence.... Ne trebuie, dar nu pt caca, acum cu noile reglementări, pungile "e scumpe " şi pentru două roşii şi trei ouă ia mamaia gratis, de la Piaţa Victoriei că "e destule".
p.s. Când vedeţi pe cineva descoperind reala utilitate la pungi, daţi-mi un semn să-mi retrag declaraţiile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu