28 ian. 2010

A trecut si ziua mea!

Ok, daca e sa fac o trecere in revista a zilei de azi, as putea declara cu sinceritate O MINUNATIE. Multumesc celor din jur, celor care au fost alaturi de mine, celor care m-au sunat sau mi-au dat mesaje. Cu mana pe inima spun ca aniversarea celor 32 de ani a fost cea mai frumoasa dintre toate de pana acum. Viata mea a fost destul de zbuciumata, mi-a placut sa o traiesc destul de intens si sa ma bucur de tineretea mea. Pe scurt, am cam facut ce mi-a trecut prin cap. Acum cugetand, am realizat ca mi-e bine si nu regret nimic. Ma simt implinita, mi-am facut un dar de pret: voi avea un copil, dar nu voi lasa niciodata sa moara copilul din sufletul meu.
Nu am pretentii sa imi fie citit blogul, sa mi se lase comentarii o mie, o trecere pasagera nu ma derajeaza, stiu ca exist, ma faca sa simt ca exist. Am ales sa scriu sub pseudonim, poate din lasitate sau o umbra de mister, am aflat ca persoane "simpatice mie" mi-au gasit blogul si mi l-au comentat pe la spate, foarte bine. Inseamna ca a insemnat ceva, am deranjat. Libertatea mea de expresie nu mi-o ingradeste nimeni. Iar in ceasul acesta, pot declara: Sunt fericita, linistita si sanatoasa! Si la fel ai mei! Asa sa fie pana la capat! Va doresc o noapte frumoasa ca a mea si multa voie buna in viata! La multi ani, Oana si sa-ti fie bine alaturi de Bocanel si tatal lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu