24 ian. 2010

Eu, bebel cel maricel

Sper ca v-ati obisnuit cu aparitiile mele saptamanale, cand intervin eu la mama pe blog si va tin la curent cu treburile mele interne. Sunt aproape de jumatatea existentei mele la mama in burta. Maine, poimaine o sa ne intalnim pe webcam si o sa va fac cu manuta. Cum spuneam, sunt la jumatate: am 19 saptamani. Sunt din ce in ce mai puternic, cred ca ma pot apuca de jogging cu tata si imi creste si parul, spre invidia lui. Sper sa am un par bogat, ca ai mei parinti nu prea promit. Tata se mira de mama ca doarme multe ore, cred ca la recordul somn eu sunt campion ca dorm cam 20 de ore, ma mai scol asa din cand in cand si ma joc cu piciorusele. Mama ma simte acum, pe langa buric. Incep sa aud zgomote. Ce se aude acum: aaa, e tata vorbeste, dar inca nu stiu cu cine. Acum va las, ma intorc la somn! Noapte buna, Bebel.
P.S. Am cam 22 cm si o greutate de baietel - 250 gr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu