14 ian. 2010

Pana de curent = Pana de idei

Am sa va supun la un fel de sondaj. Sa zicem ca este vineri seara, weekendul se deschide promitator in fata voastra. E o seara propice de iesit cu fetele la beraria Perestroika. Totul e minunat, razi, glumesti, bei o limonada (ca esti bortoasa), mananci o salata si depeni amintiri din facultate. Seara se incheie cu promisiunea revederii si pleci plin de speranta spre casa. Si mergi, si mergi si observi cu coada ochiului ca vecinii sunt luminati ca la Craciun, iar casa ta, unde te asteapta iubitul, e intr-un intuneric deplin. Te intrebi in sine: O fi adormit sau ce? Te apropii vertiginos si surpriza - ioc curent electric. Noroc ca esti dotat cu o lanterna de buzunar care culmea mai si functioneaza. Si te bucuri de nu mai poti de linistea casei intunecate.
Acum continuarea e ca s-ar putea sa te lase caldura si apa calda pentru ca toate depind de o centrala, care centrala depinde de curent bineinteles. Si stai si te invarti prin casa, gandindu-te ce ai putea face. Eu una am gasit solutia salvatoare: mi-am luat lanterna frontala si m-am apucat de citit (Supleantul de Petru Popescu, vi-l recomand cu caldura!) si am citit pe pat, in fund si pe buda, iar apoi cand am vazut ca lumina de la capatul tunelului nu mai venea am renuntat si am cazut lata si invinsa de somn.
Sondajul: enumerati-mi voi, cei care imi vizitati blogul, posibilitatile de petrecere a timpului cand pana de curent dureaza cam 14 ore.
Motivul- nu era vina Enel, era vina unei sigurante vechi a casei, iar Enelul a venit la noi dupa vreo doua reclamatii, a doua zi pe la 12:00, cand incepuse puiul sa se trezeasca la viata in congelator.
Pana la noi aventuri, eu si bebel va pupam dulce.

P.S. Ce s-ar face lumea intreaga daca intr-o zi s-ar termina curentul?

2 comentarii:

  1. 1. Daca esti dotat cu un laptop proaspat incarcat si o conexiune wireless, iti tragi o patura pe tine si te afunzi in lumea virtuala...
    2. Te duci in vizita la o prietena pe care nu ai mai vazut-o de mult (cel putin 5 ani) si uiti sa mai pleci, pe motiv ca aveti multe de recuperat...
    3. Te intorci la serviciu, pentru ca acolo lucrul nu se termina niciodata si te mai si remarci ;-)
    E de ajuns?

    RăspundețiȘtergere
  2. apa_debulata dixit: Aoleo! Sper ca nu mai citeste nimeni si punctul 3 din cele enumerate mai sus. Aceasta sugestie nu e, n-a fost si nu va fi niciodata o idee buna.
    In ceea ce ma priveste, adik eu insami, dupa capul meu cred, ca in acele cateva ore de lumina ramase as croseta niste becuri,iar pe intuneric profund le-as desira la loc :D.

    RăspundețiȘtergere