7 ian. 2010

Mister elucidat ....gratie tehnologiei moderne


Ieri seara, pe la orele 18:00 am aflat ce este alienul nostru, colocatarul din burtica mea, daca se poate numi burtica. Este o mandrete de flacau, jucaus nevoie mare si indragostit de sportul somnului. Nu m-as mira doar imi este fiu. Inca nu simt mormolocul, dar foarte curand o sa avem primul contact tactil. Senzatia mea cand l-am vazut pe monitor cum se juca cu manutele si piciorusele? Nu stiu daca o pot descrie cu acuratete in cuvinte. Spaima- el chiar exista!, bucurie - o sa fiu mama, e un pui de om facut de noi doi! si nerabdare - oare cum o sa arate, o sa fie frumos, mare, brunte, blond, saten? Oricum, un amalgam de sentimente care ma tin un pic in priza de atunci. Nu imi gasesc locul. In fine, ne apropiem de "venerabila" varsta de 17 saptamani si lucrurile interesante de abia de acum se ivesc.
In incheiere, la multi ani Ionilor si Ioanelor! Si felicitari prietenei mele care azi a nascut tot un baietel. O sa fie bine si o sa uiti de calvarul travaliului si al nasterii! Lucrurile bune abia acum incep. Ce bine e sa vorbesti inca din afara. Ma vad eu! O noapte frumoasa tuturor.

Un comentariu:

  1. Felicitari si La multi ani pentru Sf.Ioan(mereu uit ca Oana vine de la Ioana!) Asa cadou mai rar...Promit sa o las balta cu previziunile sexuale ;-)
    Sa va creasca sanatos si frumos flacaul si sa mosteneasca gena muzicala a familiei...

    RăspundețiȘtergere