17 ian. 2010

Hmmm... ce mare am crescut!

Azi am mai adaugat o saptamana de viata la mama mea in burta. Imi spun singur La multi ani pentru cele 18 saptamani. Sunt foarte fericit, ma joc in fiecare zi si rad de mama mea pentru ca inca nu isi da seama daca ce simte sunt eu sau gazele din burtica ei. Pana la urma, o sa realizeze ca de fapt sunt eu pisicherul, de acum ador sa ii fac farse si sa o fac sa rada. Sunteti curiosi ce mi se intampla in aceasta saptamana. Pai, m-am mai ingrasat un pic, asa ca acum am 200 de grame. Si sunt lungut asa cam de aproape 20 de centimetri, dar nu ma opresc aici. O sa fiu mare si frumos. Am ochii inchisi, dar pot distinge lumini si umbre. Actiunea nu e prea intensa aici, dar ma pregatesc cu tot sufletul de iesirea in lume cand o sa o si vad pe mama! Acum ma intorc la joaca. Va pup pe toti si mai transmitem live si alta data din Belly TV. Bebel




Un comentariu:

  1. Cred ca esti primul Bebel cu reality-show din cati cunosc...descrii foarte plastic tot ce se petrece acolo, inauntru si imi pare rau ca eu nu-mi mai amintesc ce faceam cand eram...de varsta ta! Tu ai avantajul ca s-a inventat blogul!

    RăspundețiȘtergere