28 dec. 2009

Vremea sarbatorilor trece...

In fiecare an, sa zicem, am facut un experiment pe propria-mi persoana. Am vrut sa vad cum percep sarbatorile, le percep ca la copilarie sau ca la adolescenta. Concluzia: sarbatorile de Craciun vor dainui tot timpul in copilul din mine, cu aceleasi miresme si aceleasi culori. O sa le astept intotdeauna cu nerabdare si ma voi pregati asa cum se cuvine. Dar tristetea mea cea mare este ca fata de copilarie, trec foarte repede, adaptate la timpul rapid de adult. Acum e ajunul, acum e Revelionul si gata incepem un an nou si misterios. Macar anul care vine, din punct de vedere profesional, reprezinta o pauza binemeritata. Motivul? Trecem la o noua etapa la care ma simt destul de incepatoare: maternitatea. Asa ca la anul poate o sa simt altfel sarbatorile prin ochii curiosi ai bebelului meu. La multi ani tuturor si sa ne vedem cu bine!

Un comentariu:

  1. Sa-nteleg ca anul viitor vei fi foarte activa pe blog? Sper sa ne mai vedem si la cate o berica, totusi!

    RăspundețiȘtergere