29 dec. 2009

Jurnal de sarcina

Cineva m-a intrebat daca mi-am facut blogul pentru a tine un jurnal de sarcina. Nu, l-am facut cu mult timp inainte sa stiu ca o sa devin mamica si fost un fel de refugiu "literar" ca sa uit de tampeniile vietii de zi cu zi. Am stat si am cugetat si am decis sa mai pun din cand in cand si ceva despre Alienul din mine, cum e numit de viitorul sau tata. In primul trimestru de sarcina, prea multe nu sunt de povestit: greturi, gust amar in gura, sila pentru diverse produse alimentare, controale pe la medici, o gramada de analize, un pomelnic de analize, nu gluma! Acum am intrat in cel de-al doilea, starea de sanatate e buna, dar cu somnul stam cam prost. NU ne prea ajunge nici ziua si nici noaptea. Dar ne descurcam. In schimb, ce e nou e ca urmeaza ,peste cateva saptamani, nu prea multe, sa il simtim pe Alien ca un fluture in stomac sau ca un peste in lac... Atunci o sa fie chiar interesant si surprinzator. Revenim cu detalii! Pana atunci ne luptam cu foamea care creste si nu trebuie potolita ca pentru doi, cum zice vorba din popor. Noapte buna! de la mine si Alien.
P.S. Si burta creste cu fiecare zi ceva de speriat!!!!

2 comentarii:

  1. Mi-a venit o idee trasnita: s-o concurezi pe Moni la nasterea in direct la TV! Eu zic sa-ti iei laptopul in sala si sa ne transmiti live de pe blog...Asa vei avea si tu o ocupatie si va trece timpul mai usor ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca unii dintre noi ar dori chiar sa trasnmit live nasterea bebelului meu. Dupa ce poze am vazut, mai ca imi venea sa rog pe altcineva sa-l nasca in locul meu.

    RăspundețiȘtergere