25 ian. 2009

Blogging - de ce eu?

De ce eu şi de ce blog? Pur şi simplu. M-am trezit şi m-am decis: îmi fac şi eu blog ca toată lumea bună (sic!). Poate este un moft de moment, o pasiunea trecătoare sau poate o încercare de a-mi demonstra că pot mult mai mult. De termenul "weblog" am aflat recent, cred ca în urma cu un an şi jumătate. Nu mă număr printre cei care studiază dinamica web-ului. Sunt o amatoare, dar prind repede din zbor câte un concept şi dacă mi se pare interesant, aprofundez, dacă nu, nu şi basta cum ar zice italianul.
Nu am preferinţe în lumea asta minunată a bloggingului, dar îmi place să lecturez pagini cu conţinut (n.n.- a se înţelege grup de cuvinte ce transmite un mesaj, nu o înşiruire de vorbe goale despre ce am făcut la mall, la cosmetică sau la shopping etc). Câteva dintre jurnalele online preferate de mine sunt ataşate la pagina.
Propuneri - ca la congresul cincinal - nu am. De fapt ce vreau eu să spun este că îmi propun, şi sper să nu mă ţină trei zile, precum declara un clasic în viaţă, să transmit lucruri interesante şi utile celorlalţi, prietenilor mei sau colegilor mei sau străinilor din această lume trecătoare. Va salut şi vă aştep cu drag la mine pe blog.

Un comentariu:

  1. @ mara: ha-ha-ha! iata ca undita aruncata peste lume de inventatorul blogului (sau "primul blogger", tot aia-i), a mai prins un pestisor! O fi de aur?!
    Justin Hall, acest Adam al blogarelii, poa' sa zica bogdaprosti (adica "d-zeu sa primeasca", traduc pt mine, care la slavona am chiulit, ca sa bat mingea pe maidan): s-au insirat in urma lui oameni care nici nu voiau sa auda de asa ceva, acum nici un cincinal (io, de par exampl). Iat-o si pe Mara! Sa fie primita si sa aibe succes, si sa-ncinga hora comentariilor pana la rosu! Si sa nu le modereze niciodata, chiar si cand o sa-i puna golanii linkuri de la redtube - deh, baietii tot baieti!
    Parere personala / sfat / memo: baga la inceput posturi cu faze din care sa iesi foarte dezavantajata (de exemplu: "cum m-am umplut de paduchi la tara la bunica-mea"; "cum m-au unsa baietii cu pasta de dinti in tabara, cand dormeam"; "cum mi-am taiat sacul de dormit cu briceagul, la betie", etc), pentru ca astea sunt citite cel mai nesatios de blogari, care sunt satui de intelepciune (adica fiecare e satul de intelepciunea tuturor celorlalti, nu de-al lui proprie!).
    Si nu uita de poze! Baga poze de cand erai mica, cu alea le iei maul la toti!
    Bafta, si de bine sa citim!

    RăspundețiȘtergere